Горопаха Н.М. (2020) СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 45-49.
|
Текст
Горопаха Створення освітнього середовища вивч природознавства у інклюзивному класі.pdf Завантажити (255kB) | Перегляд |
Анотація
Однією з актуальних проблем сучасної школи є створення освітнього середовища, яке, за твердженням О. Савченко, охоплює широкий інтегрований простір, а саме: середовище класу і школи, родинне середовище, середовище додаткової освіти, соціальне середовище, географічне середовище.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н. Створення освітнього середовища для вивчення природознавства у інсклюзивному класі початкової освіти / Н.Горопаха // Новітні технології психоголого-природничого супроводу дітей з особливими освітніми потребами інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (22-23 жовт. 2020 р.). - Дніпро, 2020. - С. 45-49. |
Ключові слова: | освітне середовище, вивченя природознавства, інклюзивний клас, початкова освіта |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 24 Квіт 2024 08:47 |
Останні зміни: | 24 Квіт 2024 08:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13179 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |