Горопаха Н.М. (2020) СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 45-49.
| 
 | Текст Горопаха Створення освітнього середовища вивч природознавства у інклюзивному класі.pdf Завантажити (255kB) | Перегляд | 
Анотація
Однією з актуальних проблем сучасної школи є створення освітнього середовища, яке, за твердженням О. Савченко, охоплює широкий інтегрований простір, а саме: середовище класу і школи, родинне середовище, середовище додаткової освіти, соціальне середовище, географічне середовище.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н. Створення освітнього середовища для вивчення природознавства у інсклюзивному класі початкової освіти / Н.Горопаха // Новітні технології психоголого-природничого супроводу дітей з особливими освітніми потребами інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (22-23 жовт. 2020 р.). - Дніпро, 2020. - С. 45-49. | 
| Ключові слова: | освітне середовище, вивченя природознавства, інклюзивний клас, початкова освіта | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 24 Квіт 2024 08:47 | 
| Останні зміни: | 24 Квіт 2024 08:47 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13179 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


