Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МУЗИЧНО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ

Кондрачук Д.Р. (2023) МУЗИЧНО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 14-18.

[img]
Перегляд
Текст
Кондрачук Д.Р..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто та визначено зміст і значення інструментального музикування в закладах дошкільної освіти. Визначено, що залучення дітей до гри на музичних інструментах доцільно реалізувати у процесуальній тріаді: пізнання музичного інструменту та його звучання, відточення виконавських умінь і навичок у репродуктивних формах роботи й імпровізація на основі набутого слухацько-виконавського досвіду. Висвітлено питання організації інструментального музикування з дітьми дошкільного віку на музичних заняттях. Розглянуто проблему пробудження в дошкільників інтересу до музики через залучення їх до гри на різноманітних музичних інструментах (інструментах-іграшках, саморобних інструментах та інструментах, наближених до «дорослого» музикування). Намічено важливі моменти в організації інструментального музикування, що стосуються освітніх завдань цього напряму роботи з дошкільнятами, способів навчання дітей грі на музичних інструментах, добору музичного матеріалу.
The article examines and defines the meaning of the concept of “instrumental music making”. It was determined that the involvement of children in playing musical instruments should be implemented in the procedural triad: knowledge of a musical instrument and its sound, practical assimilation of performing skills in reproductive forms of work and improvisation based on acquired listening and performing experience. The issue of the organization of instrumental music making with children of preschool age at music lessons is highlighted. The problem of awakening interest in music among preschoolers through their involvement in playing various musical instruments (toy instruments, home-made instruments and instruments close to “adult” music making of strings, brass, and percussions) is considered. Important points related to the educational tasks of this direction of work with preschoolers, methods of teaching children to play musical instruments, and selection of musical material are outlined.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кондрачук Д. Р. Музично-творчий розвиток дошкільників засобами інструментального музикування / Д. Р. Кондрачук // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 1. - С. 14-18.
Ключові слова: інструментальне музикування, творчий розвиток, музичні інструменти, дошкільники, музичні здібності; instrumental music making, creative development, musical instruments, preschoolers, musical abilities
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 02 Трав 2024 12:48
Останні зміни: 21 Черв 2024 09:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13259

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу