Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Денисюк Л.В. та Мартинюк А.В. (2020) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 21-23.

[img]
Перегляд
Текст
Денисюк Л.В., Мартинюк А.В..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Ця стаття розкриває суть методів особистісно- діяльнісного підходу. Здійснено аналіз особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести років. Було розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Денисюк Л.В. Навчання іноземної мови старшого дошкільника з використанням особистісно-діяльнісного підходу / Л.В. Денисюк, А.В. Мартинюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 21-23.
Ключові слова: старший дошкільник віком від п’яти до шести років, мотиви учіння психологічні новоутворення, особистісно -діяльнісний підхід, провідна діяльніст
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 08 Трав 2024 07:39
Останні зміни: 08 Трав 2024 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13277

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу