Денисюк Л.В. та Мартинюк А.В. (2020) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА З ВИКОРИСТАННЯМ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 21-23.
|
Текст
Денисюк Л.В., Мартинюк А.В..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Ця стаття розкриває суть методів особистісно- діяльнісного підходу. Здійснено аналіз особливості старшого дошкільника віком від п’яти до шести років. Було розглянуто особистісну і діяльнісну готовність старшого дошкільника до оволодіння іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Денисюк Л.В. Навчання іноземної мови старшого дошкільника з використанням особистісно-діяльнісного підходу / Л.В. Денисюк, А.В. Мартинюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 21-23. |
Ключові слова: | старший дошкільник віком від п’яти до шести років, мотиви учіння психологічні новоутворення, особистісно -діяльнісний підхід, провідна діяльніст |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 08 Трав 2024 07:39 |
Останні зміни: | 08 Трав 2024 07:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13277 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |