Сойчук Р.Л. (2016) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ТА СУЧАСНЕ ПІДРОСТАЮЧЕ ПОКОЛІННЯ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 220-230. ISSN 2411-4553
|
Текст
Сойчук Р.Л..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті актуалізовано проблему використання ІКТ у виховному процесі. Визначено провідні тенденції сучасного інформаційного суспільства та «усепроникливий» характер процесу органічного вплетіння технологій у структуру повсякденності. Звернуто увагу на психологічні особливості теперішнього покоління Z, чи центеніалів. Представлено класифікацію зміни поколінь, що базується на концептуальних положеннях зарубіжних учених В.Штрауса та Н.Хоува. Розкрито сутність поняття «інформаційно-комунікаційні технології» та провідні напрями й особливості їх використання у виховній практиці. Зазначено, що ефективність виховного процесу залежить від рівня оволодіння педагогом інформаційною культурою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сойчук Р.Л. Інформаційно-комунікаційні технології у виховному процесі та сучасне підростаюче покоління: погляд на проблему / Р.Л.Сойчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 220-230. |
Ключові слова: | ІКТ, центеніали, виховний процес, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційне виховне середовище, педагог. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 30 Жов 2020 07:12 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 07:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1330 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |