Литвиненко С.А. (2015) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічний дискурс, 2015: Вип. 19. с. 121-125.
|
Текст
С. ЛИТВИНЕНКО.pdf Завантажити (254kB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено теоретичні засади й висвітлено досвід використання воркшопів як інноваційної технології навчання в підготовці майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ. Виокремлено загальні тенденції щодо оновлення цілісної системи освіти та розвитку її субʼєктів. Обґрунтовано потреби використання форм, методів і технологій навчання, що забезпечують гармонійний звʼязок теоретичних знань і відповідних їм практичних умінь, розвивають творчий потенціал особистості у професійному становленні майбутніх фахівців. Проаналізовано провідні підходи до визначення поняття воркшоп у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях, визначено його зміст і суть, розкрито особливості воркшопу як методу навчання, що засновується на вивченні практичних аспектів будь-якого питання або проблеми. Продемонстровано досвід використання воркшопів у викладанні психологічних навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів, що забезпечило передумови для занурення у професійну діяльність і формування відповідних компетенцій та емоційно-позитивне ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; органічну єдність спільного творчого процесу викладання і навчання, включення студентів у самостійну дослідницьку діяльність; використання концептуальних теоретичних положень у практичній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С. А. Сучасні технології організації навчального процесу у вищій школі / С. А. Литвиненко // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 121-125. |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів початкових класів, інноваційні технології навчання, методи навчання, воркшоп, професійна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 14 Трав 2024 07:15 |
Останні зміни: | 14 Трав 2024 07:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13307 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |