Ясногурська Л.М. та Драгун Я.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДВОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 62-63.
|
Текст
Ясногурська Л.М., Драгун Я.С..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема навчання дошкільників двомовного спілкування. На основі теоретичного аналізу праць зарубіжних та вітчизняних учених доведено, що вивчення іноземних мов у ранньому віці спрямоване на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку у найбільш сприятливий для них період.
Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземних мов є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Визначено основні тенденції навчання дошкільників іноземної мови на сучасному етапі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ясногурська Л.М. Особливості навчання дошкільників двомовного спілкування / Л.М. Ясногурська, Я.С. Драгун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 62-63. |
Ключові слова: | заклад дошкільної освіти, двомовна комунікація, дошкільний вік, мовний матеріал |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 15 Трав 2024 12:10 |
Останні зміни: | 15 Трав 2024 12:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13329 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |