Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДВОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Ясногурська Л.М. та Драгун Я.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДВОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 62-63.

[img]
Перегляд
Текст
Ясногурська Л.М., Драгун Я.С..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема навчання дошкільників двомовного спілкування. На основі теоретичного аналізу праць зарубіжних та вітчизняних учених доведено, що вивчення іноземних мов у ранньому віці спрямоване на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку у найбільш сприятливий для них період.
Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземних мов є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Визначено основні тенденції навчання дошкільників іноземної мови на сучасному етапі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ясногурська Л.М. Особливості навчання дошкільників двомовного спілкування / Л.М. Ясногурська, Я.С. Драгун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 62-63.
Ключові слова: заклад дошкільної освіти, двомовна комунікація, дошкільний вік, мовний матеріал
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 15 Трав 2024 12:10
Останні зміни: 15 Трав 2024 12:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13329

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу