Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ-БАНДУРИСТІВ

Крижановська Т.І. та Янкевич М.І. (2023) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ-БАНДУРИСТІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 28-32.

[img] Текст
Крижановська Т.І., Янкевич М.І..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті досліджено методику реалізації педагогічного потенціалу бандурного виконавства у процесі музичного розвитку підлітків-бандуристів. Авторами уточнено зміст поняття «музичний розвиток учнів-бандуристів». В авторській інтерпретації музичний розвиток – це процес якісних змін, що відбуваються в музичному досвіді особистості, тобто в системі здобутих нею на практиці музичних компетенцій – здатностей самостійно використовувати засвоєні музичні знання та вміння. З метою комплексного цілеспрямованого впливу у структурі музичного розвитку учня-бандуриста виділено такі сфери: емоційну; слухового сприймання; ставленнєву; виконавську, а також пізнавальну. Структурування даної особистісної якості дозволить педагогу диференціювати завдання музичного розвитку особистості, зокрема й у напрямі збагачення емоційного досвіду, слухових вражень, музичних інтересів, а також знань, забезпечує цілісність розвивального процесу.
The article examines the method of realizing the pedagogical potential of bandura performance in the process of musical development teenage bandurists. The authors clarified the meaning of the concept “musical development of students bandurists”. In the author’s interpretation, musical development is a process of qualitative changes that occur in the musical experience of an individual, that is, in the system of musical competences acquired in practice, the ability to use the acquired musical knowledge and skills independently. In order to have a comprehensive and purposeful influence in the structure of the musical development of a student bandurist, the following spheres are highlighted: emotional; auditory perception; attitudinal; executive as well as cognitive. The structuring of this personal quality will allow the teacher to differentiate the task of musical development of the personality, in particular in the direction of enriching emotional experience, auditory impressions, musical interests and knowledge, and ensures the integrity of the developmental process.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крижановська Т. І. Методичні аспекти музичного розвитку підлітків-бандуристів / Т. І. Крижановська, М. І. Янкевич // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 2. - С. 28-32.
Ключові слова: музичний розвиток, підліток, бандурне мистецтво; musical development, teenager, bandur art
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 17 Трав 2024 07:56
Останні зміни: 22 Черв 2024 06:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13347

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу