Павелків К.М. та Холявська І. (2020) IMPORTANCE OF ENGLISH LANGUAGE IN HISTORICAL PROFESSION. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 85-87.
Текст
Павелків К.М., Холявська І..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Стаття зроблена відповідно до Кембриджського інтегрованого навчання з англійської історії, що називається CLIL (Content and Language Integrated Learning) System. CLIL - це скорочення від Content and Language Integrated Learning. Це підхід до викладання змісту
історії та навчальних предметів за допомогою іншомовної мови. На курсі CLIL студенти отримують знання та розуміння навчальної дисципліни, одночасно вивчаючи та використовуючи цільову мову.Отже, викладачі історії в програмах CLIL повинні знати академічну мову, яка потрібна учням, щоб передавати свої знання про історичні події, свої уявлення про хронологію та описи особливостей певного періоду часу. Учні також повинні мати можливість обговорювати історичні аргументи та обґрунтовувати свої думки. Для досягнення компетенції в передаванні ідей про історію вчителі повинні допомагати учням помітити ключові граматичні закономірності, а також ключову лексику змісту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Importance of English language in historical profession / К.М. Павелків, І. Холявська // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 85-87. |
Ключові слова: | система CLIL, навички англійської мови, історія, історики аналізують, вивчення історії за допомогою англійської мови, історичні знання |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 12:37 |
Останні зміни: | 17 Трав 2024 12:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13361 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |