Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Литвиненко С.А. (2014) МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука і освіта, 2014 (№3). с. 101-105. ISSN 2414-4665

[img] Текст
Litvinenko S.pdf

Завантажити (393kB)

Анотація

Профессіграфічний моніторинг як елемент системи інформаційного забезпечення освітнього процесу ВНЗ дозволяє відстежити і своєчасно скоригувати всі складові процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів, приймати адекватні педагогічні рішення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Литвиненко С. А. Моніторинг якості підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійно-педагогічної діяльності / С. А. Литвиненко // Наука і освіта. - 2014. - № 3. - С. 101-105.
Ключові слова: професіографічний моніторинг, підготовка майбутніх учителів початкових класів, навчально-виховний процес ВНЗ.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 20 Трав 2024 07:06
Останні зміни: 20 Трав 2024 07:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13369

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу