Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

DEVELOPING PROBLEM-SOLVING SKILLS

Bihunova S. та Vorobiova I. та Fridrikh А. (2019) DEVELOPING PROBLEM-SOLVING SKILLS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2019 (№5): 73. с. 110-113. ISSN 2519-2558

[img] Текст
S. Bihunova, I. Vorobiova, A. Fridrikh.pdf

Завантажити (342kB)

Анотація

The article deals with the creating and the developing of the students’ problem-solving skills, which are necessary for all life spheres. The authors have focused on the idea that classroom problem solving activities can be a great tool to get students ready to solve real problems in real life as the ability to analyze a problem critically, map out all its elements and develop a workable solution as one of the most valuable skills one can acquire in life. It has been highlighted the features of the problem-solving skill education; analyzed the main problems in developing activities and instructions to them in the context of the problem-solving skill education; formulated the basic principles of the problem-solving skill education; studied the models of the problem-solving skill education and developed a set of activities to prove the ideas discussed. Applying the discussed activities in a complex and systematic way, within a general educational model gives the opportunity to provide a methodologically conditioned approach that will form the so-called “21st Century Skills”: critical thinking, problem-solving, collaboration, and self-management. The authors have emphasized that problem- solving skills do not develop naturally; they need to be explicitly taught in a way that can be transferred across multiple settings and contexts.
Стаття присвячена розвитку навичок вирішення проблем у студентів. Автори зосередилися на тому, що діяльність з вирішення проблем може бути прекрасним інструментом для того, щоб сформувати у студентів готовність вирішувати проблеми в житті, оскільки здатність критично аналізувати проблему, усвідомлювати її складові та розробляти рішення для її вирішення – цінне уміння, яке варто набути в житті. У статті висвітлені особливості формування майстерності вирішення проблем; проаналізовано основні проблеми розробки діяльності та вказівки до них у контексті формування навичок вирішення проблем; сформульовано основні засади формування майстерності вирішення проблем; представлено модель та розроблено зразки діяльності з даної проблеми. Застосування означеної діяльності комплексно і систематично в рамках загальноосвітньої моделі дає можливість забезпечити методологічно обумовлений підхід, який сформує так звані «Навики 21 століття»: критичне мислення, вирішення проблем, співпрацю і самостійність управління

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Bihunova S. Developing problem-solving skills / S. Bihunova, I. Vorobiova, A. Fridrikh // Наукові записки Національного університету "Острозська академія". - 2019. - № 5 (73). - С. 110-113.
Ключові слова: Problem-solving skills, critical thinking, collaboration, problem-solving activities, 21st Century Skills, навики вирішення проблем, критичне мислення, співпраця, діяльність з вирішення проблем, навики 21 століття
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: О. В. Балтаг
Дата внесення: 21 Трав 2024 08:09
Останні зміни: 21 Трав 2024 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13392

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу