Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Ковальська Н. та Галатюк М.Ю. (2017) СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Молодь і ринок, 2017: № 12(155). с. 17-23.

[img] Текст
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ.pdf

Завантажити (279kB)

Анотація

Стаття  стосується  проблеми  реалізації  стратегічного  управління  загальноосвітнім навчальним закладом.  У  статті  розкрито  цілісну  структуру  моделі  проектування  програми  розвитку загальноосвітнього  навчального  закладу. Коротко  охарактеризовано  основні  компоненти  відзначеної моделі та висвітлено зв’язки між ними. 
Описано основні методи та інструменти інтенсифікації процесу впровадження  та  реалізації  програми  розвитку  навчального  закладу. Запропонована модель є узагальненою орієнтувальною основою, яка адаптується і застосовується
відповідно до виконання поставлених завдань конкретного навчального закладу.
The  article  deals  with  the  problem  of  implementing  the  strategic  management  of  general  educational
institution.  In  the  article  the  integral  structure  of  the  model  of  designing  a  program for  the  development  of
general  educational  institution.  The  main  components  of  the  noted  model  are  briefly  described  and  the  links
between  them  are  highlighted. Based on the  analysis  of scientific literature, covering the  various aspects  of  management  in education, as  well  as  the  basis  for  organizing  the  strategic  management  (the  essence  and  peculiarities),  we  came  to  the conclusion  that  the  mission  of  the  organization  is  the  unifying  factor  of  internal  resources,  the  personnel provision of the organization, a way of  expressing the culture of the organization, which is determined through
a  specific  vision  of  direction, the  reference-points  and  the content  of the  activity of  organization, which is  the
driving force of its functioning and development. The mission of the organization makes it possible to formulate
the goal, which is specified in a number  of tasks.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковальська Н. Структурно-логічна модель проектування програми розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Н. Ковальська, М. Ю. Галатюк // Молодь і ринок. - 2017. - № 12(155). - С. 17-23.
Ключові слова: управління, освіта, розвиток, модель, програма, зв’язок; management, an education, a development, a model, a program, communication
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 06 Черв 2024 08:25
Останні зміни: 06 Черв 2024 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13562

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу