Сторож О.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасної психології, 2016: Вип. 33. с. 516-531. ISSN 2227-6246
Текст
Сторож О.В Теоретико-методологічний аналіз психологічних особливостей.pdf Завантажити (389kB) |
Анотація
Запропоновано теоретичну модель як інструмент дослідження психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників через взаємозв’язок складових їх соціалізації і творчого мислення, при високому рівні розвитку яких старшокласник адекватно, швидко реагує на різноманітні зміни соціального середовища, гнучко проявляє себе, пропонуючи саме той творчий продукт, який необхідний і цінний для суспільства, до якого він належить, і таким чином взаємодіє з ним через призму власної творчої самореалізації.
Зазначено, що психологічними особливостями творчої соціалізації старшокласників є соціальне визнання, соціальний статус, набуті творчі характеристики, соціальна адаптація, фрустрація, вербальне творче мислення, образне творче мислення, оригінальність тематична.
Розроблено модель-схему типології творчої соціалізації старшокласників. Виділено п’ять типів творчої соціалізації старшокласників: «соціально-нетворчо пасивний» «соціально-нетворчо адаптивний»; «соціально-творчо неадаптивний»; «соціально-творчо проміжний»; «соціально-творчо успішний».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сторож О.В. Теоретико-методологічний аналіз психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників / О.В.Сторож // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 33. - С. 516-531. |
Ключові слова: | соціалізація, творче мислення, соціальна творчість, соціальна обдарованість, творча адаптація, психологічні особливості, творча соціалізація, старшокласники, типологія. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Черв 2024 10:39 |
Останні зміни: | 10 Черв 2024 10:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13626 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |