Глінчук Ю. (2024) ОСНОВНІ ПІДХОДИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 23-31. ISSN 2411-4553
Текст
Глінчук Ю..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Актуалізується проблема інформаційного насильства як така, що постійно видозмінюється та стрімко поширюється. Наголошується, що масштабність і соціальна значущість цієї проблеми вимагає неабиякої уваги у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів. Акцент робиться на те, що в сучасних умовах інформаційне насильство спрямовується на різні категорії населення, зокрема, безпосередньо на здобувачів освіти та педагогів.
На основі теоретичного аналізу стверджується, що в науковій спільноті потреба в підготовці майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства не викликає сумнівів. Проте означена проблема є недостатньо дослідженою. Наводиться авторська позиція, яка зводиться до того, що підготовка майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства не може бути окремим, фрагментарним завданням, а повинна здійснюватися в сукупності різноманітних підходів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Глінчук Ю. Основні підходи у підготовці майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства / Ю.Глінчук // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 1. - С. 23-31. |
Ключові слова: | інформаційне насильство, майбутні педагоги, профілактика, основні підходи, освітньо-виховна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра загально-технічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 14 Черв 2024 10:21 |
Останні зміни: | 14 Черв 2024 10:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13748 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |