Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Ціпан Т.С. та Ваколюк А.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 168-177. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Ціпан Т., Ваколюк А..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

У статті розкрито педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Теорія і методика виховання» у формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів початкової освіти.
Окреслено мету і завдання дисципліни, схарактеризовано принципи викладання, а саме: гуманізму, педагогічної підтримки, індивідуалізації навчання, самостійності, інформаційної насиченості навчального матеріалу. Розкрито тематичне наповнення двох змістових модулів дисципліни. Вирізнено форми і методи його реалізації: проблемні та візуальні лекції, діалогічні технології навчання під час практичних і лабораторних занять.
Узагальнено, що під час вивчення навчальної дисципліни у майбутніх бакалаврів закладаються теоретичні та практичні основи обраної професії, забезпечується розвиток творчих здібностей, педагогічного мислення, формується уміння та здатність здійснювати виховання й розвиток здобувача початкової освіти з урахуванням його вікових, гендерних та індивідуальних особливостей, формується позитивне ставлення до професії вчителя початкової школи, активна життєва позиція, що є підґрунтям для формування загальних і спеціальних (фахових) компетентностей, визначених у Стандарті вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021), освітньо-професійній програмі спеціальності 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти РДГУ (2023).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ціпан Т. Педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Теорія і методика виховання» у формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів початкової освіти / Т.Ціпан, А.Вокалюк // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 1. - С. 168-177.
Ключові слова: теорія і методика виховання, майбутні бакалаври, початкова освіта, професійна компетентність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Черв 2024 10:10
Останні зміни: 17 Черв 2024 10:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13765

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу