Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ

Рига С. та Косарєва Г. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.

[img] Текст
Рига С., Косарєва Г..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Алалія – це порушення мовлення, яке характеризується відсутністю або серйозним обмеженням мовленнєвої активності, зазвичай зберігаються можливості сприйняття мови та розуміння нею. Сенсорний розвиток дітей з алалією може відрізнятися від розвитку у дітей без цього порушення. Оскільки алалія впливає на мовленнєвий розвиток, вона може також впливати на сприйняття та обробку сенсорної інформації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рига С. Особливості сенсорного розвитку дітей з алалією в умовах ІРЦ / С.Рига, Г.М.Косарєва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 7-8.
Ключові слова: особливості сенсорного розвитку, діти, алалія, ІРЦ
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 24 Черв 2024 08:48
Останні зміни: 24 Черв 2024 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13820

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу