Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.
Текст
Борух С.В., Суржук Т.Б..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
В Україні оновлення змісту початкової освіти відповідно до Державного стандарту передбачає інтеграцію
шкільних предметів. Наприклад, читання, письмо, усне мовлення об’єднані в курс «мистецтво мовлення»; відомості з фізики, хімії, астрономії – у «природознавство».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Борух С. В. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів у процесі реалізації інтегративного підходу до вивчення мовно-літературної галузі / С.В.Борух, Т.Б.Суржук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 19. |
Ключові слова: | проблеми розвитку мовлення, учні початкових класів, процес реалізації, інтегративний підхід, мовно-літературна галузь |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 26 Черв 2024 06:41 |
Останні зміни: | 26 Черв 2024 06:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13833 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |