Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ

Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.

[img] Текст
Борух С.В., Суржук Т.Б..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

В Україні оновлення змісту початкової освіти відповідно до Державного стандарту передбачає інтеграцію
шкільних предметів. Наприклад, читання, письмо, усне мовлення об’єднані в курс «мистецтво мовлення»; відомості з фізики, хімії, астрономії – у «природознавство».

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Борух С. В. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів у процесі реалізації інтегративного підходу до вивчення мовно-літературної галузі / С.В.Борух, Т.Б.Суржук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 19.
Ключові слова: проблеми розвитку мовлення, учні початкових класів, процес реалізації, інтегративний підхід, мовно-літературна галузь
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 26 Черв 2024 06:41
Останні зміни: 26 Черв 2024 06:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13833

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу