Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ

Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.

[img] Текст
Дейнега О.В., Будзін Д.В..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

В сучасному світі, де ринок споживчих товарів пристосовується до стрімкого розвитку та постійних змін, бренди визначають не лише якість продуктів, але й формують уподобання споживачів. Динамічне та конкурентне середовище робить роль брендів надзвичайно важливим у визначенні та впливі на переваги клієнтів. Особливу увагу слід приділити взаємодії між іміджем бренду та споживчою лояльністю, оскільки це взаємовідносини визначають успіх стратегій маркетингу та вирішують питання, пов’язані зі зміною уподобань споживачів на ринку споживчих товарів. У цьому контексті важливо розглядати, як бренд стає не лише маркою товару, але й активним учасником у формуванні психології споживачів та визначенні їхнього вибору.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Роль бренду у формуванні уподобань споживачів на ринку В2В: взаємодія між іміджем та споживчою лояльністю / О.В. Дейнега, Д.В. Будзін // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 31-34.
Ключові слова: уподобання споживачів, роль бренду, імідж, споживча лояльність.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Лип 2024 13:10
Останні зміни: 02 Лип 2024 13:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13867

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу