Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.
Текст
Гарбарчук Н.А., Галатюк Ю.М..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
В основі концепції нової української школи лежить компетентнісний підхід до визначення обов’язкових результатів
навчання. Результати навчання визначаються ключовими компетентностями, серед яких: компетентності у галузі
природничих наук. Обов’язкові результати навчання поділяються на групи: одні з яких є спорідненими загальними
результатами, інші є спільними для всіх рівнів загальної середньої освіти, через які реалізується компетентнісний потенціал тієї чи іншої освітньої галузі
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гарбарчук Н.А. Міжпредметна інтеграція у навчанні фізики у контексті концепції Нової української школи / Н.А.Гарбарчук, Ю.М.Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 29-30. |
Ключові слова: | міжпредметна інтеграція, навчання фізики, контекст, концепція, Нова українська школа |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 04 Лип 2024 08:59 |
Останні зміни: | 04 Лип 2024 08:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13881 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |