Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.
| 
 | Текст Гарбарчук Н.А., Галатюк Ю.М..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд | 
Анотація
В основі концепції нової української школи лежить компетентнісний підхід до визначення обов’язкових результатів 
навчання. Результати навчання визначаються ключовими компетентностями, серед яких: компетентності у галузі 
природничих наук. Обов’язкові результати навчання поділяються на групи: одні з яких є спорідненими загальними 
результатами, інші є спільними для всіх рівнів загальної середньої освіти, через які реалізується компетентнісний потенціал тієї чи іншої освітньої галузі
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гарбарчук Н.А. Міжпредметна інтеграція у навчанні фізики у контексті концепції Нової української школи / Н.А.Гарбарчук, Ю.М.Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 29-30. | 
| Ключові слова: | міжпредметна інтеграція, навчання фізики, контекст, концепція, Нова українська школа | 
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики | 
| Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова | 
| Дата внесення: | 04 Лип 2024 08:59 | 
| Останні зміни: | 04 Лип 2024 08:59 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13881 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


