Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.

[img] Текст
Гарбарчук Н.А., Галатюк Ю.М..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

В основі концепції нової української школи лежить компетентнісний підхід до визначення обов’язкових результатів
навчання. Результати навчання визначаються ключовими компетентностями, серед яких: компетентності у галузі
природничих наук. Обов’язкові результати навчання поділяються на групи: одні з яких є спорідненими загальними
результатами, інші є спільними для всіх рівнів загальної середньої освіти, через які реалізується компетентнісний потенціал тієї чи іншої освітньої галузі

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гарбарчук Н.А. Міжпредметна інтеграція у навчанні фізики у контексті концепції Нової української школи / Н.А.Гарбарчук, Ю.М.Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 29-30.
Ключові слова: міжпредметна інтеграція, навчання фізики, контекст, концепція, Нова українська школа
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 04 Лип 2024 08:59
Останні зміни: 04 Лип 2024 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13881

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу