Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ

Данченко А.В. та Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.

[img] Текст
Данченко А.В., Горопаха Н.М..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У зв'язку з переходом загальної середньої освіти на новий формат роботи (НУШ), згідно ключової реформи
Міністерства освіти і науки України, актуальним постає питання пошуку вирішення та забезпечення цілісного
розвитку особистості дитини на різних щаблях здобування освіти. Забезпечення формування навчальних умінь дітей
неперервно можливо за умови наступності ЗДО та початкової школи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Данченко А. В. Наступність ЗДО і початкової школи у формуванні навчальних умінь дітей / А.В.Данченко, Н.М.Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 34.
Ключові слова: наступність, ЗДО, початкова школа, формування навчальних умінь, діти
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 08 Лип 2024 09:11
Останні зміни: 08 Лип 2024 09:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13897

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу