Зорочкіна Т. та Вовкочин Л. та Баліка Л.М. (2018) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Science and Education a New Dimension, 2018: Вип. 2. с. 167-173. ISSN 2308-1996, 2308-5258
Текст
Тетяна Зорочкіна, Людмила Вовкочин, Людмила Баліка.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Розглянуто зміст професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах сучасної освіти. Проаналізовано навчальні плани різних закладів вищої освіти України, які здійснюють підготовку вчителя початкової школи, який показав, що навчальний процес стосовно обов’язкових дисциплін представлений циклами: загальної підготовки, професійної підготовки, практичної підготовки та циклом додаткової спеціалізації. Схарактеризовано особливості підготовки вчителя початкової школи. Висвітлено кількість годин, передбачених навчальними планами університетів України на самостійну роботу для циклів підготовки вчителя початкової школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Зорочкіна Т. Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України / Т.Зорочкіна, Л.Вовкочин, Л.Баліка // Science and Education a New Dimension. - 2018. - Вип. 2. - С. 167-173. |
Ключові слова: | професійної підготовки вчителів, початкова школа, освіта, заклади вищої освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 08 Лип 2024 09:58 |
Останні зміни: | 08 Лип 2024 09:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13905 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |