Ганжа М.В. (2015) ПОШУК НОВИХ ПЕРСПЕКТИВНИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ЕСТЕТИКО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Науковий вісник Миколаївського національного універ- ситету імені В. О. Сухомлинського, 2015 (№1): 48. с. 75-80.
Текст
Ганжа М.В..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті визначено потенціал дизайну в естетичному вихованні школярів та спроектовано робочу програму гуртка-студії дизайну як перспективної форми організації виховної роботи з учнями, спрямованої на реалізацію мети естетичного виховання. Дизайн має стати не лише методом конструктивної взаємодії особистості з предметним довкіллям, але й новою перспективною формою взаємодії учасників навчально-виховного процесу. Ця стаття допоможе вчителю спланувати й організувати власну педагогічну діяльність та діяльність учнів у позакласній роботі, скеровану на розвиток естетичної культури школярів засобами дизайну.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ганжа М.В. Пошук нових перспективних форм взаємодії учасників естетико-виховного процесу / М.В.Ганжа // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб.наук. пр. / за ред. О. М. Пєхоти. - Миколаїв, 2015.– № 1 (48). - С. 75-80. |
Ключові слова: | мистецька освіта, естетичне виховання, дизайн-діяльність, системний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 08 Лип 2024 12:01 |
Останні зміни: | 08 Лип 2024 12:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13914 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |