Рибачук Л.О. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 40-41.
Текст
Рибачук Л.О., Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Особистісно орієнтований підхід до навчання математики ґрунтується на ідеї про те, що кожен учень має
унікальні здібності, особливості та потреби, які необхідно враховувати в процесі навчання. Цей підхід стає все більш актуальним в умовах сучасної освіти, яка зорієнтована на розвиток особистості учня та його самореалізацію.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рибачук Л. О. Реалізація особистісного підходу до навчання математики у середній школі / Л.О.Рибачук, Н.О.Генсіцька-Антонюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 40-41. |
Ключові слова: | реалізація особистісного підходу, навчання математики, середня школа |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 09 Лип 2024 08:27 |
Останні зміни: | 09 Лип 2024 08:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13922 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |