Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Рибачук Л.О. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 40-41.

[img] Текст
Рибачук Л.О., Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Особистісно орієнтований підхід до навчання математики ґрунтується на ідеї про те, що кожен учень має
унікальні здібності, особливості та потреби, які необхідно враховувати в процесі навчання. Цей підхід стає все більш актуальним в умовах сучасної освіти, яка зорієнтована на розвиток особистості учня та його самореалізацію.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рибачук Л. О. Реалізація особистісного підходу до навчання математики у середній школі / Л.О.Рибачук, Н.О.Генсіцька-Антонюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 40-41.
Ключові слова: реалізація особистісного підходу, навчання математики, середня школа
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 09 Лип 2024 08:27
Останні зміни: 09 Лип 2024 08:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13922

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу