Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.
Текст
Делтува Н.Б., Руденко Н.М..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Згідно Базового компоненту дошкільної освіти оволодіння рідною мовою як засобом пізнання та способом специфічно людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства. Освітня лінія «Мовлення дитини» завершується сформованістю різних видів мовленнєвої (фонетичної, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Делтува Н. Б. Аналіз рівня сформованості експресивного мовлення дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / Н.Б.Делтува, Н.М.Руденко // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 49-51. |
Ключові слова: | аналіз рівня сформованості, експресивне мовлення, діти старшого дошкільного віку, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 10 Лип 2024 06:35 |
Останні зміни: | 10 Лип 2024 06:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13937 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |