Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЛЕКС ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ НА ОСНОВІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Дубич К.В. (2006) КОМПЛЕКС ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ НА ОСНОВІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 2006: Вип. 20. с. 254-260.

[img] Текст
Дубич К.В. Комплекс.pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

У статті йдеться про створення сприятливих педагогічних умов для розвитку пізнавальної діяльності учнів самостійність на основі навчальної індивідуалізації. Загальнонаукові та конкретнонаукові основи, традиційні та інтерактивні методи навчання є науковими інструментами для розрізнення педагогічних умов розвитку пізнавальної самостійності учнів на основі індивідуалізації навчання.
The article deals with the creation of favourable pedagogical conditions to develop students’ cognitive independence on the basis of educational individualization. General-scientific and specific scientific principles, traditional and interactive educational methods are scientific tools to distinguish pedagogical conditions of development of students’ cognitive independence on the basis of educational individualization.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дубич К. В. Комплекс педагогічних умов розвитку пізнавальної самостійності студентів університету на основі індивідуалізації навчання / К. В. Дубич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – 2006. - Вип. 20. - С. 254-260.
Ключові слова: пізнавальна самостійність, студенти; cognitive independence, students
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 10 Лип 2024 07:38
Останні зміни: 10 Лип 2024 07:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13947

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу