Дерех Т.Б. (2020) ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 32-35.
Текст
Дерех Т.Б..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Сьогодні нагальним завданням Нової української школи є виховання успішного здобувача освіти. Одним із чинників цього є розвиток наскрізних умінь, серед яких важливим є уміння конструктивно керувати емоціями. Тож розвиток емоційного інтелекту особистості є важливим завданням учителя початкової школи.
Мета дослідження – обґрунтувати чинники розвитку емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дерех Т.Б. Чинники розвитку емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку / Т.Б.Дерех // Нова українська школа: психологічні проблеми : зб. тез наук. доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 11 черв. 2020 р.) / за ред. С.Д.Максименка. - Київ, 2020. - С. 32-35. |
Ключові слова: | емоційний інтелект, молодший шкільний вік, учні |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лип 2024 06:55 |
Останні зміни: | 11 Лип 2024 06:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13957 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |