Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОУЧИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНИЙ КОУЧИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Нова педагогічна думка, 2018 (№1): 93. с. 62-66. ISSN 2520-6427

[img] Текст
Оксана ПЕТРЕНКО_Npd_2018_1_17.pdf

Завантажити (686kB)

Анотація

У статті доведено, що використання технологій коучингу в педагогічній діяльності сприятиме забезпеченню головних ідей Концепції Нової української школи. Схарактеризовано технології педагогічного коучингу в діяльності вчителя в контексті реалізації означеної Концепції, зокрема моделей самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації концепції "Нова українська школа" / О.Петренко // Нова педагогічна думка. - 2018. - №1 (93). - С. 62-66.
Ключові слова: педагогічний коучинг, Концепція «Нова українська школа», технології педагогічного коучингу, моделі самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Лип 2024 08:49
Останні зміни: 11 Лип 2024 08:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13969

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу