Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНИЙ КОУЧИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Нова педагогічна думка, 2018 (№1): 93. с. 62-66. ISSN 2520-6427
Текст
Оксана ПЕТРЕНКО_Npd_2018_1_17.pdf Завантажити (686kB) |
Анотація
У статті доведено, що використання технологій коучингу в педагогічній діяльності сприятиме забезпеченню головних ідей Концепції Нової української школи. Схарактеризовано технології педагогічного коучингу в діяльності вчителя в контексті реалізації означеної Концепції, зокрема моделей самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації концепції "Нова українська школа" / О.Петренко // Нова педагогічна думка. - 2018. - №1 (93). - С. 62-66. |
Ключові слова: | педагогічний коучинг, Концепція «Нова українська школа», технології педагогічного коучингу, моделі самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лип 2024 08:49 |
Останні зміни: | 11 Лип 2024 08:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13969 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |