Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНИЙ КОУЧИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Нова педагогічна думка, 2018 (№1): 93. с. 62-66. ISSN 2520-6427
  | 
            
              
Текст
 Оксана ПЕТРЕНКО_Npd_2018_1_17.pdf Завантажити (686kB) | Перегляд  | 
          
Анотація
У статті доведено, що використання технологій коучингу в педагогічній діяльності сприятиме забезпеченню головних ідей Концепції Нової української школи. Схарактеризовано технології педагогічного коучингу в діяльності вчителя в контексті реалізації означеної Концепції, зокрема моделей самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації концепції "Нова українська школа" / О.Петренко // Нова педагогічна думка. - 2018. - №1 (93). - С. 62-66. | 
| Ключові слова: | педагогічний коучинг, Концепція «Нова українська школа», технології педагогічного коучингу, моделі самоактуалізації – SCORE, GROW, SMART, самокоучинг | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 11 Лип 2024 08:49 | 
| Останні зміни: | 11 Лип 2024 08:49 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13969 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


