Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.

[img] Текст
Яскула В.С., Маліновська Н.В..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та
програмами розвитку, навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку, є формування мовленнєвої
особистості дитини, яка здатна переконливо, зв’язно висловлювати власні думки, відстоювати та аргументувати їх,
може адекватно комунікувати будь з ким і в будь-яких життєвих ситуаціях, тобто бути мовленнєво компетентною.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яскула В. С. Театралізована діяльність як засіб формування мовленнєвої особистості старших дошкільників / В.С.Яскула, Н.В.Маліновська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 54-55.
Ключові слова: театралізована діяльність, засіб формування мовленнєвої особистості, старші дошкільники
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Лип 2024 07:02
Останні зміни: 12 Лип 2024 08:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13975

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу