Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.
Текст
Яскула В.С., Маліновська Н.В..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та
програмами розвитку, навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку, є формування мовленнєвої
особистості дитини, яка здатна переконливо, зв’язно висловлювати власні думки, відстоювати та аргументувати їх,
може адекватно комунікувати будь з ким і в будь-яких життєвих ситуаціях, тобто бути мовленнєво компетентною.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яскула В. С. Театралізована діяльність як засіб формування мовленнєвої особистості старших дошкільників / В.С.Яскула, Н.В.Маліновська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 54-55. |
Ключові слова: | театралізована діяльність, засіб формування мовленнєвої особистості, старші дошкільники |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 12 Лип 2024 07:02 |
Останні зміни: | 12 Лип 2024 08:26 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13975 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |