Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Андрощук І.М. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ОСВІТІ. Education, science, research during martial law, 2022. с. 105-125.
Текст
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ .pdf Завантажити (642kB) |
Анотація
В умовах інформатизації, глобалізації світових процесів, а також соціально-економічних викликів, зокрема коронавірусної інфекції та повномасштабної війни в Україні, вітчизняні заклади освіти потребують ще глибших якісних перетворень власної діяльності, зокрема і підходів до управління якістю освітнього процесу та освітніх послуг. В основі цих перетворень лежать ринкові принципи, основним з яких є «споживач – король». У ЗВО таким «королем» є як здобувачі освітніх послуг, так і представники ринку праці, які пізніше оцінюватимуть якість підготовки фахівця через рівень виконання ним поставлених виробничих, господарських завдань.
Доведено, що забезпечення реальної, адекватної ринковим потребам якості підготовки здобувача вищої освіти потребує постійних комунікацій зі стейкхолдерами та, відповідно до результатів таких комунікацій, корегування поточної ринкової пропозиції.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега О.В. Маркетингові інструменти управління якістю послуг в освіті / О.В. Дейнега, І.О. Дейнега, І.М. Андрощук // Education, science, research during martial law : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. - С. 105-125. |
Ключові слова: | Управління освітою, якість освітніх послуг, маркетингові інструменти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 16 Лип 2024 08:32 |
Останні зміни: | 22 Лип 2024 08:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14019 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |