МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ОСВІТІ

Дейнега О.В. and Дейнега І.О. and Андрощук І.М. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ОСВІТІ. Education, science, research during martial law, 2022. pp. 105-125.

[img] Text
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ .pdf

Download (642kB)

Abstract

В умовах інформатизації, глобалізації світових процесів, а також соціально-економічних викликів, зокрема коронавірусної інфекції та повномасштабної війни в Україні, вітчизняні заклади освіти потребують ще глибших якісних перетворень власної діяльності, зокрема і підходів до управління якістю освітнього процесу та освітніх послуг. В основі цих перетворень лежать ринкові принципи, основним з яких є «споживач – король». У ЗВО таким «королем» є як здобувачі освітніх послуг, так і представники ринку праці, які пізніше оцінюватимуть якість підготовки фахівця через рівень виконання ним поставлених виробничих, господарських завдань.
Доведено, що забезпечення реальної, адекватної ринковим потребам якості підготовки здобувача вищої освіти потребує постійних комунікацій зі стейкхолдерами та, відповідно до результатів таких комунікацій, корегування поточної ринкової пропозиції.

Item Type: Article
Additional Information: Дейнега О.В. Маркетингові інструменти управління якістю послуг в освіті / О.В. Дейнега, І.О. Дейнега, І.М. Андрощук // Education, science, research during martial law : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. - С. 105-125.
Uncontrolled Keywords: Управління освітою, якість освітніх послуг, маркетингові інструменти
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 16 Jul 2024 08:32
Last Modified: 22 Jul 2024 08:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14019

Actions (login required)

View Item View Item