Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНОЇ ІНТЕНЦІЇ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ПЕРЕКЛАДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ КОМПАНІЇ «ВЕРАЛЛІЯ»

Коломієць Н.М. (2023) ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНОЇ ІНТЕНЦІЇ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ПЕРЕКЛАДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ КОМПАНІЇ «ВЕРАЛЛІЯ». Studia Philologica, 2023: Вип. 7. с. 45-49.

[img] Текст
Коломієць Н.М..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

В цій статті досліджено прагматику перекладу текстів маркетингової комунікації, розглянуто їх види на прикладах текстів компанії «Вераллія», наведено кілька прикладів внутрішньокорпоративних фахових текстів, надано їх лексико-стилістичну оцінку.
The article considers the pragmatics of translating marketing communication texts, their types and functions; it exemplifies some kinds of internal corporate professional texts and evaluates their lexical and stylistic characteristics.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Коломієць Н. М. Засоби вираження комунікативно-прагматичної інтенції на прикладі аналізу перекладів маркетингових текстів компанії «Вераллія» / Н. М. Коломієць // Studia Philologica : зб. студент. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 7. - С. 45-49.
Ключові слова: прагматика перекладу, маркетингова комунікація, сторітелінг, мова бренду, перекладацька трансформація; translation pragmatics, marketing communication, storytelling, brand language, translational transformation
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 22 Лип 2024 07:33
Останні зміни: 22 Лип 2024 07:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14059

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу