Коломієць Н.М. (2023) ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНОЇ ІНТЕНЦІЇ НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ ПЕРЕКЛАДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ КОМПАНІЇ «ВЕРАЛЛІЯ». Studia Philologica, 2023: Вип. 7. pp. 45-49.
|
Text
Коломієць Н.М..pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
В цій статті досліджено прагматику перекладу текстів маркетингової комунікації, розглянуто їх види на прикладах текстів компанії «Вераллія», наведено кілька прикладів внутрішньокорпоративних фахових текстів, надано їх лексико-стилістичну оцінку.
The article considers the pragmatics of translating marketing communication texts, their types and functions; it exemplifies some kinds of internal corporate professional texts and evaluates their lexical and stylistic characteristics.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Коломієць Н. М. Засоби вираження комунікативно-прагматичної інтенції на прикладі аналізу перекладів маркетингових текстів компанії «Вераллія» / Н. М. Коломієць // Studia Philologica : зб. студент. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 7. - С. 45-49. |
Uncontrolled Keywords: | прагматика перекладу, маркетингова комунікація, сторітелінг, мова бренду, перекладацька трансформація; translation pragmatics, marketing communication, storytelling, brand language, translational transformation |
Subjects: | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 22 Jul 2024 07:33 |
Last Modified: | 22 Jul 2024 07:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14059 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |