Крівцов В.В. та Крівцов В.В. (2021) ДИСТРАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЇХНЬОЇ ЯКОСТІ В ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2021: № 1(105). с. 35-42.
Текст
ДИСТРАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Вважається, що основним завданням, яке ставиться перед тестуванням, – диференціювати здобувачів освіти за кількістю балів, набраних під час відповідей на представлені тестові завдання. Проте на сучасному етапі розвитку освіти, зокрема і вищої, вимоги до тестів значно розширилися. Крім основної функції – контролюючої, додаються ще дві – освітня та розвиваюча. Означені функції будуть ефективними лише за умови застосування якісно складеного тесту, який об’єктивно відображатиме навчальні досягнення. Якісний тест неможливо підготувати з першого разу, без попередньої тестової апробації, спрямованої на виявлення тих завдань, які не виконують покладених на них функцій. Методи математично-статистичної обробки результатів тестування, що застосовуються як у класичній, так і сучасній теорії тестів, дозволяють виявляти ті завдання, зміст яких потребує корегування. Тестові завдання складаються з правильних відповідей та дистракторів – неправильних, але правдоподібних відповідей, тому наступним кроком у процесі створення якісного тесту стає аналіз змісту тих дистракторів, які привертають до себе найбільшу та найменшу увагу осіб, які підлягають тестуванню. Це дозволить оцінити привабливість дистракторів та змінити їхній зміст на більш ефективно діючий.
It is believed that the main task facing testing is differentiating education seekers by the number of points scored while answering test tasks. However, nowadays the requirements for tests have expanded significantly. In addition to the main, controlling function, educational and developing ones are added. All these functions will only work effectively if a well-designed test is used that objectively reflects educational achievements. A quality test cannot be prepared the first time without preliminary test approbation, the purpose of which is to identify those tasks that do not fulfill the functions assigned to them. Methods of mathematical and statistical processing of test results, which are used in both classical and modern theory of tests, make it possible to identify those tasks, the content of which will require correction. Test tasks consist of correct answers and distractors. Therefore, the next step in the process of creating a quality test is to analyze the content of those distractors that attract the most and least attention of the tested people. This allows us to assess the attractiveness of distractors and change their content to a more efficient one. Such distractors should help to comprehend and generalize the educational material, identify gaps in its assimilation and facilitate the analysis of the results obtained. It is the Ignoring of the need for distractor analysis that is one of the reasons for the lack of quality tests. Another reason is the small number of publications on the results of distractor analysis.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Крівцов В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти / Крівцов В. // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 1(105). - С. 35-42. |
Ключові слова: | тестові завдання, дистракторний аналіз, дискримінативність, нарисна геометрія, корекція тестових завдань; test tasks, distractor analysis, discriminativeness, descriptive geometry, correction of test tasks |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 24 Лип 2024 06:21 |
Останні зміни: | 24 Лип 2024 06:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14094 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |