Дейнега О.В. та Коханюк М.
(2021)
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ.
Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1.
с. 40-41.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега О. Психологічні аспекти впливу реклами на поведінку споживачів / О. Дейнега, М. Коханевич // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 40-41. |
Ключові слова: |
Реклама, поведінка споживача, психологічний вплив, суспільна свідомість, сприймання інформації, психологія реклами |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
24 Лип 2024 08:43 |
Останні зміни: |
24 Лип 2024 08:43 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14102 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |