Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Дейнега О.В. та Коханюк М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 40-41.

[img] Текст
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ .pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О. Психологічні аспекти впливу реклами на поведінку споживачів / О. Дейнега, М. Коханевич // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 40-41.
Ключові слова: Реклама, поведінка споживача, психологічний вплив, суспільна свідомість, сприймання інформації, психологія реклами
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 24 Лип 2024 08:43
Останні зміни: 24 Лип 2024 08:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14102

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу