Крівцов В.В. and Ковальчук Н.С. and Крівцов В.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Věda a perspektivy, 2023: №2 (21). pp. 132-143.
![]() |
Text
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ.pdf Download (374kB) |
Abstract
В статті на конкретних прикладах з курсу нарисної геометрії показано використання таких інтерактивних методів як «мозковий штурм» та аналіз конкретних ситуацій. Наведені приклади проілюстровано рисунками, які відображають певні етапи впровадження цих методів, що надає заняттю наочності та інформативності, значно полегшує сприйняття навчального матеріалу та спрощує пошук правильної відповіді на поставлене завдання.
The article shows the use of interactive methods such as brainstorming and case- study from the course of descriptive geometry. These examples are illustrated with drawings that reflect certain stages of implementation of these methods, which makes the lesson more visual and informative, greatly facilitates the perception of educational material and simplifies the search for the correct answer to the task.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Крівцов В. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні нарисної геометрії / В. Крівцов, Н. Ковальчук, В. Крівцов // Věda a perspektivy. - 2023. - №2 (21). - С. 132-143. |
Uncontrolled Keywords: | інтерактивні методи навчання, нарисна геометрія, «мозковий штурм», аналіз конкретних ситуацій, завдання; interactive teaching methods, descriptive geometry, «brainstorming», case-study, task |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика > 514 Геометрія |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 25 Jul 2024 06:12 |
Last Modified: | 25 Jul 2024 06:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14116 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |