Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021: Вип.3. с. 14-21.
Текст
Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів.pdf Завантажити (507kB) |
Анотація
У статті висвітлено формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів через посилення творчого характеру викладання. Метою публікації є аналіз особливостей формування і розвитку науково-педагогічного мислення здобувачів вищої освіти під час інновування традиційного навчання. Обґрунтовано використання тренінгу як методу і як
самостійної форми навчання для активізації пошукового мислення здобувачів. Доведено, що дослідження творів сучасної дитячої літератури сприяє підвищенню якості мовно-літературної освіти майбутніх учителів початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів дослідницькими уміннями в умовах нестандартного занятя // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2021. - Вип. 3. - С. 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241558 |
Ключові слова: | освітній процес; дослідницькі вміння; дослідно-пошукова компетентність; мовна і літературознавча компетентності; дитяча література; інтеграція; інноваційність навчання; тренінг; навчальний тренінг. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 31 Лип 2024 06:29 |
Останні зміни: | 31 Лип 2024 06:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14174 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |