Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021: Вип.3. с. 14-21.

[img] Текст
Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів.pdf

Завантажити (507kB)

Анотація

У статті висвітлено формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів через посилення творчого характеру викладання. Метою публікації є аналіз особливостей формування і розвитку науково-педагогічного мислення здобувачів вищої освіти під час інновування традиційного навчання. Обґрунтовано використання тренінгу як методу і як
самостійної форми навчання для активізації пошукового мислення здобувачів. Доведено, що дослідження творів сучасної дитячої літератури сприяє підвищенню якості мовно-літературної освіти майбутніх учителів початкових класів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бісовецька Л., Суржук Т. Оволодіння майбутніми вчителями початкових класів дослідницькими уміннями в умовах нестандартного занятя // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2021. - Вип. 3. - С. 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241558
Ключові слова: освітній процес; дослідницькі вміння; дослідно-пошукова компетентність; мовна і літературознавча компетентності; дитяча література; інтеграція; інноваційність навчання; тренінг; навчальний тренінг.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 31 Лип 2024 06:29
Останні зміни: 31 Лип 2024 06:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14174

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу