Ціпан Т.С. та Боровець В.І. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 290-298. ISSN 2411-4553
|
Текст
Ціпан Т.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутнісні характеристики використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Увага акцентована на аналізі наукового апарату дослідження, особливостях змішаного (гібридного) навчання (Blended Learning Method), а також моделей: Face to Face, Rotation, Flex, Labs, SelfBlend, Online Driver. З’ясовано, що інформаційні технології уможливлюють: раціонально використовувати пізнавальну діяльність учнів у навчально-виховному процесі; зробити навчання ефективнішим, залучаючи всі види почуттєвого сприйняття учня в мультимедійний контекст, озброюючи інтелект новим концептуальним інструментарієм; побудувати відкриту систему освіти, яка забезпечує кожному індивіду власну траєкторію навчання і самовиховання; залучати до процесу активного навчання та самовиховання учнів, які відрізняються за своїми здібностями і стилем навчання; використовувати специфічні особливості комп’ютера, які дозволяють диференціювати та індивідуалізувати навчально-виховний процес за рахунок принципово нових пізнавальних засобів; інтенсифікувати всі рівні навчально-виховного процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ціпан Т.С. Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі школи / Т.С.Ціпан, В.І.Боровець // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 290-298. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікативні технології, навчально-виховний процес, моделі гібридного навчання: Face to Face, Rotation, Flex, Labs, Self-Blend, Online Driver. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 09:06 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 09:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1419 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |