Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ

Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Priority directions of science and technology development, 2021. с. 461-472.

[img] Текст
Лук'яник Л_Київ. PRIORITY-DIRECTIONS-OF-SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-DEVELOPMENT-18-20.04.21_removed.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Метою статті є обґрунтування важливості використання етнокультурознавчої лексики у контексті уроків у початкових класах та її позитивного впливу на розвиток мовлення учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. Збагачення мовлення учнів початкових класів етнокультурознавчою лексикою / Л.В. Лук’яник // Priority directions of science and technology development : The 8th International scientific and practical conference, (April 18-20, 2021). - Kyiv, Ukraine : SPC "Sci-conf.com.ua", 2021. - Р. 461-472.
Ключові слова: фонетична основа мовного матеріалу, молодші школярі, розвиток мовлення, етнокультурознавча лексика.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 05 Серп 2024 12:25
Останні зміни: 05 Серп 2024 12:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14216

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу