Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Priority directions of science and technology development, 2021. с. 461-472.
Текст
Лук'яник Л_Київ. PRIORITY-DIRECTIONS-OF-SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-DEVELOPMENT-18-20.04.21_removed.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Метою статті є обґрунтування важливості використання етнокультурознавчої лексики у контексті уроків у початкових класах та її позитивного впливу на розвиток мовлення учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Збагачення мовлення учнів початкових класів етнокультурознавчою лексикою / Л.В. Лук’яник // Priority directions of science and technology development : The 8th International scientific and practical conference, (April 18-20, 2021). - Kyiv, Ukraine : SPC "Sci-conf.com.ua", 2021. - Р. 461-472. |
Ключові слова: | фонетична основа мовного матеріалу, молодші школярі, розвиток мовлення, етнокультурознавча лексика. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 05 Серп 2024 12:25 |
Останні зміни: | 05 Серп 2024 12:26 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14216 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |