Лук’яник Л.В. та Кравець Н.П. та Кляп М.І. (2023) ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т.1.): Вип.62. с. 71-74. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Текст
Лук'яник Л_Інноваційна педагогіка.pdf Завантажити (152kB) |
Анотація
У статті розглядається одна з актуальних проблем сучасного світу – як подолати загальний недорозвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Звертається увага на проблему порушення мовлення дітей цього віку. Викладено основний змісту корекційно-педагогічної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Шляхи подолання недорозвитку мовлення у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку та дітей з аутизмом / Л.В. Лук’яник, Н.П. Кравець, М.І. Кляп // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Т. 1, вип. 62. - С. 71-74. |
Ключові слова: | загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ), діти дошкільного та молодшого шкільного віку, діти з особливими освітніми потребами, аутизм, корекційна робота, шляхи подолання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 05 Серп 2024 12:39 |
Останні зміни: | 06 Серп 2024 07:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14217 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |