Лук’яник Л.В. (2023) ІСТОРИЧНИЙ ДИСКУРС КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.2). с. 35-44. ISSN 2786-4707
Текст
Лук'яник Л_Acta Paedagogiсa Volynienses_№ 2_2023 (1)_removed.pdf Завантажити (346kB) |
Анотація
У статті розглянуто різновиди мовленнєвих недоліків учнів молодшого шкільного віку, адже за статистикою кількість дітей із порушеннями мовлення з кожним роком збільшується. Беззаперечно, мовлення вдосконалюється упродовж життя людини, але, як відомо, саме у шкільному віці створюється підґрунтя для його успішного розвитку, а сприяє цьому корекційно-педагогічна робота вчителів, що і обумовлює актуальність даного дослідження. Метою статті є історичний дискурс теоретичного аналізу проблеми корекційно-педагогічної роботи вчителя над мовленнєвими недоліками учнів початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Історичний дискурс корекційної роботи педагога над мовленнєвими недоліками учнів початкових класів / Л.В. Лук’яник // Acta Paedagogica Volynienses : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2023. - Вип. 2. - С. 35–44. |
Ключові слова: | діагностика, проблема мовленнєвих недоліків, корекція мовленнєвих порушень, учні початкових класів. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 06 Серп 2024 08:37 |
Останні зміни: | 06 Серп 2024 08:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14219 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |