Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Лук’яник Л.В. (2016) РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. ScienceRise: Pedagogical Education, 2016 (№11). с. 17-23.

[img] Текст
Лук'яник Л.В.ю_розробка метод.texcped_2016_12_6.pdf

Завантажити (586kB)

Анотація

У статті підтверджено ефективність експериментальної методики застосування етимологічного аналізу на уроках української мови в початкових класах. Проблема дослідження є актуальною і полягає у педагогічному і методичному обґрунтуванні етимологічної роботи зі словом, вивченні походження й розвитку слів; поясненні походження слова зіставленням його зі спорідненими словами тієї ж або інших мов, розгляд первісної форми й значення слова

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. Розробка методики застосування етимологічного аналізу на уроках української мови в початкових класах / Л.В. Лук’яник // ScienceRise: Pedagogical Education : Scientific Journal. - 2016. - № 11 (7). - С. 17-23.
Ключові слова: етимологічне пояснення, етимологічний аналіз, походження слів, первісна форма, уроки української мови.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Серп 2024 07:10
Останні зміни: 07 Серп 2024 07:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14226

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу