Лук’яник Л.В. (2016) РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. ScienceRise: Pedagogical Education, 2016 (№11). с. 17-23.
Текст
Лук'яник Л.В.ю_розробка метод.texcped_2016_12_6.pdf Завантажити (586kB) |
Анотація
У статті підтверджено ефективність експериментальної методики застосування етимологічного аналізу на уроках української мови в початкових класах. Проблема дослідження є актуальною і полягає у педагогічному і методичному обґрунтуванні етимологічної роботи зі словом, вивченні походження й розвитку слів; поясненні походження слова зіставленням його зі спорідненими словами тієї ж або інших мов, розгляд первісної форми й значення слова
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Розробка методики застосування етимологічного аналізу на уроках української мови в початкових класах / Л.В. Лук’яник // ScienceRise: Pedagogical Education : Scientific Journal. - 2016. - № 11 (7). - С. 17-23. |
Ключові слова: | етимологічне пояснення, етимологічний аналіз, походження слів, первісна форма, уроки української мови. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Серп 2024 07:10 |
Останні зміни: | 07 Серп 2024 07:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14226 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |