Лукʼяник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 23-26.
Текст
Лук'яник Л.В._Чернігів.30.01.24_removed.pdf Завантажити (674kB) |
Анотація
Риторика, як наука про мистецтво ефективного мовлення та переконливої комунікації, відіграє важливу роль у формуванні різноманітних навичок учнів. Її вивчення в початковій школі є ключовим етапом у підготовці молодших школярів до успішної взаємодії в сучасному світі, науковому знанні та комунікації та сприяє формуванню таких умінь і навичок учнів як розвиток критичного мислення та емоційного інтелекту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лукʼяник Л.В. Теоретичні основи вивчення риторики в початковій школі / Л.В. Лукʼяник // Наука та освіта під впливом глобальних викликів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, (Чернігів, 30 січня 2024 р). - Чернігів : Research Europe, 2024. - С. 23-26. |
Ключові слова: | мовленнєві та аргументаційні навички, риторика, учні початкових класів, розвиток мовлення. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Серп 2024 08:19 |
Останні зміни: | 07 Серп 2024 08:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14231 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |