Лук'яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ «ЯДС». European scientific congress, 2023. с. 195-201.
  | 
            
              
Текст
 Лук'яник Л.В._Мадрид. EUROPEAN-SCIENTIFIC-CONGRESS-2-4.10.23 (1)_removed.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
Мета роботи - розкрити теоретико-практичні основи вивчення фразеології з метою формування соціального досвіду учнів початкових класів на уроках «ЯДС». Невід'ємною складовою комунікативної компетентності молодших школярів є розвинене діалогічне мовлення, зокрема й вживання фразеологізмів, яке передбачає не тільки збагачення словникового запасу учня формами мовного етикету, синонімами, антонімами, образними словами, а й уміле варіювання інтонацією відповідно до мовленнєвої ситуації.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук'яник Л.В. Використання фразеології з метою формування соціального досвіду учнів початкових класів на уроках «ЯДС» / Л.В. Лук'яник, С.С. Макарчук // European scientific congress : Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. - Madrid, Spain : Barca Academy Publishing, 2023. - P. 195-201. URL: https://sci-conf.com.ua/ix-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-european-scientific-congress-2-4-10-2023-madrid-ispaniya-arhiv/. | 
| Ключові слова: | учні початкових класів, вивчення фразеології, соціальний досвід. | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 08 Серп 2024 08:38 | 
| Останні зміни: | 08 Серп 2024 08:40 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14240 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


