Суржук Т.Б. (2005) НДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ ЧИТАТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.
Текст
Суржук Тетяна Борисівна.pdf Завантажити (810kB) |
Анотація
Вперше досліджено і науково обґрунтовано сутність поняття „індивідуально-диференційоване навчання читати”; розроблено лінгводидактичну модель технології навчання читати у структурі уроку; визначено критерії утворення рівневих груп за інтегрованим показником для оволодіння навичкою читання всіма учнями класу; уточнено і обґрунтовано способи керівництва (методи, прийоми, форми, засоби) навчально-виховним процесом індивідуально-диференційованого спрямування; уточнено педагогічні умови ефективного оволодіння навичкою читання з урахуванням індивідуальних можливостей учнів. Подальшого розвитку набули методики, що сприяють підвищенню ефективності навчання на уроках читання. Мета дослідження полягає в розробці та експериментальній перевірці методики індивідуально-диференційованого навчання читати молодших школярів у структурі уроку читання.
Тип елементу: | Дисертація (Інше) |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Суржук Т.Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук за спец. 13.00.02 – Теорія і методика навчання (українська мова) / Т.Б. Суржук. - Рівне : РДГУ, 2005. - 210 с. |
Ключові слова: | урок читання, молодші школярі, індивідуально-диференційоване навчання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Серп 2024 08:37 |
Останні зміни: | 15 Серп 2024 08:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14266 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |