Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ

Шевчук Т.Б. та Костолович Т.В. та Ткачук О. (2023) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом, 2023 (Вип.6). с. 48-55.

[img] Текст
Шевчук Т, Костолович Т., Ткачук О..pdf

Завантажити (393kB)

Анотація

У статті висвітлено питання методичного забезпечення формування мовно-мовленнєвих умінь учнів 1–4 класів методом етимологічного аналізу. Охарактеризовано Типові освітні програми (мовно-літературна освітня галузь), чинні підручники «Українська мова та читання» для учнів 4-го класу, етимологічні та тлумачні словники, призначені для молодших школярів тощо. Методичне забезпечення описано для двох видів умінь – мовних та мовленнєвих, оскільки ці уміння взаємопов’язані, взаємозалежні й знаходяться в постійних і системних взаємозв’язках. Неможливо сформувати мовленнєві вміння у школярів, якщо вони не засвоїли фонетичного, лексичного, граматичного матеріалу на уроках української мови та читання. І навпаки – знання мовного матеріалу не гарантує формування мовленнєвих умінь, ще треба оволодіти й навичками у процесі вивчення цього матеріалу. Мета статті: проаналізувати методичне забезпечення формування мовно-мовленнєвих умінь здобувачів початкової освіти методом етимологічного аналізу

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевчук Т.Б. Методичне забезпечення формування мовно-мовленнєвих умінь учнів 1-4 класів методом етимологічного аналізу / Т.Б. Шевчук, Т.В. Костолович, О. Ткачук // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 6 (59). - С. 48-55.
Ключові слова: методичне забезпечення, мовно-мовленнєві уміння, етимологічний аналіз, мовно літературна освітня галузь, освітній процес.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 16 Серп 2024 08:51
Останні зміни: 16 Серп 2024 08:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14275

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу