Костолович Т.В. (2015) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Теоретична і дидактична філологія, 2015 (Вип.21). с. 29-39.
Текст
Костолович Т.В.pdf Завантажити (326kB) |
Анотація
У статті розглянуто сутність і основні характеристики компетентнісного підходу як загальнодидактичної категорії, доведено, що тільки його упровадження у навчальний процес ВНЗ створить умови дляуспішного формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів, надасть можливість застосовувати вужчі власне методичні підходи до навчання української мови – комунікативно-діяльнісний, функційно-комунікативний, текстоцентричний, які безпосередньо впливають на мету, якість і результати мовної освіти в Україні. Комунікативну компетенцію автором потрактовано як складне інтегративне явище, до складу якого входить ціла низка субкомпетентностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Костолович Т.В. Компетентісний підхід як умова формуванння комунікативної компетентності в майбутніх учителів-словесників / Т.В. Костолович // Теоретична і дидактична філологія. Серія «Педагогіка». - 2015. - Вип. 21. - С. 29-39. |
Ключові слова: | компетентність, компетентнісний підхід, комунікативна компетентність, субкомпетентності, комунікативно- діяльнісний, функційно-комунікативний, текстоцентричний підходи до вивчення української мови |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Серп 2024 09:02 |
Останні зміни: | 16 Серп 2024 09:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14276 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |