Костолович Т.В. (2017) ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки, 2017: Вип.159. с. 213-219.
Текст
Костолович Т.В..pdf Завантажити (779kB) |
Анотація
У численних Концепціях освіти, інших нормативних документах говориться про необхідність створення умов для
формування й розвитку комунікативної компетентності й творчих здібностей студентів у контексті особистісно зорієнтованих технологій. Цей процес охоплює усі освітні галузі, але, враховуючи функції, які виконує українська мова у сучасному суспільстві, дуже важливим є розвиток спеціальних лінгводидактичних досліджень. Проблема полягає в існуванні суперечностей між соціальним замовленням суспільства на підготовку висококваліфікованих конкурентоспроможних спеціалістів та відсутністю затверджених Держстандартів для вищої школи, невеликою кількістю спеціальних досліджень, термінологічною неузгодженістю, різним потрактуванням
основних понять тощо.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Костолович Т.В Змістові і структурні особливості професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів / Т.В. Костолович // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 159. - С. 213-219. |
Ключові слова: | підготовка учителів-філологів, професійна підготовка, комунікативна компетентність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Серп 2024 09:27 |
Останні зміни: | 16 Серп 2024 09:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14278 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |