Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Артюхова К.Ю. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 58-59.

[img] Текст
Артюхова К.Ю., Маліновська Н.В..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами (ООП) залишається для вітчизняної
логопедичної науки однією з найгостріших проблем, яка потребує термінового вирішення. На сучасному етапі
реформування системи освіти процес діагностики, формування та/або корекції мовленнєвої діяльності, розвиток навичок мовленнєвого спілкування в дітей з ООП, адаптація їх до умов освітнього середовища набуває ще більшої гостроти і стає пріоритетним напрямом.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Артюхова К.Ю. Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями / К.Ю.Артюхова, Н.В.Маліновська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 58-59.
Ключові слова: особливості розвитку, зв'язне мовлення, діти молодшого шкільного віку, інтелектуальні порушення
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 19 Серп 2024 09:54
Останні зміни: 19 Серп 2024 09:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14282

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу