Шоцька М.П. та Кулакова Л.М. (2024) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА РИСА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 66-67.
Текст
Шоцька М.П., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Сучасне українське суспільство переживає низку непростих випробувань, які виникають через соціально-економічну нестабільність, формуванням нових культурних цінностей та, найголовніше, зміни у способі життя через повномасштабну війну в нашій державі. В умовах цих трансформацій розвиток стресостійкості стає важливою умовою для успішного функціонування особистості та збереження її здатності до
самореалізації в нових обставинах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шоцька М.П. Стресостійкість як професійно значуща риса особистості педагога / М.П.Шоцька, Л.М.Кулакова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 66-67. |
Ключові слова: | стресостійкість, професійно значуща риса, особистість педагога |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 19 Серп 2024 11:35 |
Останні зміни: | 19 Серп 2024 11:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14287 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |