Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛІНГВО-СТИЛІСТИЧНI ОСОБЛИВОСТI ГЕНДЕРНО-СПРЯМОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ

Кушнір Н.В. (2015) ЛІНГВО-СТИЛІСТИЧНI ОСОБЛИВОСТI ГЕНДЕРНО-СПРЯМОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 45-47.

[img]
Перегляд
Текст
Кушнір Н.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються питання англомовного рекламного дискурсу в його лінгво-стилістичному та прагматичному аспектах на матеріалах британських та американських газет та журналів. Пропонується визначення поняття рекламного дискурсу як одного із видів дискурсу інституціонального.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кушнір Н.В. Лінгво-стилістичні особливості гендерно-спрямованого англомовного рекламного дискурсу / Н.В.Кушнір // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2015. — С. 45-47.
Ключові слова: реклама, дискурс, концепція, мовленнєві механізми, комунікація
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Лист 2020 10:37
Останні зміни: 03 Лист 2020 10:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1433

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу