Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА КООПЕРАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Шимко О.В. (2010) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА КООПЕРАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання, 2010 (Вип.1). с. 50-51.

[img] Текст
ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на умовах франчайзинг. Визначені основні напрямки і перспективи подальшого розвитку системи франчайзингу в Україні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Франчайзинг як форма коопераційних зв'язків суб’єктів господарювання / О.В. Шимко // Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання : матеріали І Регіон. міжвуз. наук.-практ. конф. - Київ ; Дубно, 2010. - Вип. 1. - С. 50-51.
Ключові слова: Суб’єкти господарювання, франчайзинг, коопераційні зв'язки
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 23 Серп 2024 07:57
Останні зміни: 29 Серп 2024 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14332

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу